WYŚLIJ CV

Ucz się od profesjonalistów!

„Usus est optimus magister – praktyka jest najlepszym nauczycielem”

Cyceron

Wiemy jak ciężko jest wdrożyć się w realny świat biznesu bez wiedzy praktycznej. Dlatego przygotowaliśmy programy stażowe pomagające studentom i absolwentom w zdobyciu doświadczenia już przed rozpoczęciem pracy zawodowej.
W związku z wdrożeniem nowych projektów rozpoczynamy cykl miesięcznych staży marketingowych skupionych wokół marketingu internetowego i social media. Plany stażu są bardzo intensywne, w związku z czym minimalna liczba godzin stażysty w tygodniu wynosi 30 (z możliwością pracy zdalnej). Zadania opierają się na copywritingu, tworzeniu i wdrażaniu strategii marek i działaniach w mediach społecznościowych.

Jeżeli wiążesz swoją przyszłość z tymi dziedzinami, to prześlij nam swoje CV wraz z próbnym tekstem (notką prasową o tym, że dostałeś się do programu stażowego).

Program stażu.

Kandydaci, którzy zostaną przyjęci na staż marketingowy, pod czujnym okiem mentorów będą odpowiedzialni za:

  • Pomoc w planowaniu strategii marketingowej czołowych produktów, tworzenie analiz rynku oraz analiz porównawczych,
    Wykonywanie zadań dla agencji marketingu internetowego (pomoc przy kampaniach AdWords, projektach związanych z SEO etc),
  • Realizację codziennych zadań marketingowych Teamu, w tym copywriting,
  • Kontakt z autorami oraz korekty artykułów ekspertów do blogu,
  • Samodzielne prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych dla wybranego produktu (pod okiem naszego specjalisty ds. Social Media), tworzenie raportów efektywności kampanii,
  • Współpracę z grafikiem i programistami,
  • Bieżące raportowanie pracy.

Od idealnych kandydatów oczekujemy:

  • Pozytywnego nastawienia, optymizmu, komunikatywności (warunek konieczny),
  • Zaangażowania w powierzone obowiązki, ambicji,
  • Zainteresowania rozwojem branży IT, e-commerce lub marketingiem internetowym,
  • Podstawowej znajomości programu Power Point, Excel, Word,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Bardzo dobra organizacja pracy i czasu,
  • Samodzielność, skrupulatność i dokładność,
  • Doświadczenia w pisaniu tekstów, znajomości Social Media.

Zapewniamy:

  • Szkolenia SEO, AdWords, copywriting, SEO copywriting i inne,
  • Przyjazną, niemal rodzinną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów o anielskiej cierpliwości,
  • Poszerzenie wiedzy z zakresu: e-commerce i zarządzania marką,
  • Referencje po zakończeniu stażu,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Wywiady z pracownikami, którzy ukończyli staż:

Jakub Judycki

Tester oprogramowania

Filip Stachowiak

Junior Project Manager

Sylwia Ropek

Grafik